Če je bila optimizacija spletnih strani lahka, danes ni več
V Sloveniji in tudi drugod po svetu je kar precej podjetij, ki se že vrsto let ukvarjajo z optimizacijo strani in če jih boste vprašali, kakšna je bila nekdaj optimizacija spletnih strani, koliko truda je bilo treba vložiti v dobre rezultate in naj ta trud upoštevajo z današnjim stanjem, vam bodo čisto vsa podjetja odgovorila enako, in sicer da je bila optimizacija spletnih strani nekdaj res povsem enostavna. Včasih niti same spletne strani ni bilo treba prav zelo obnoviti in prilagoditi za optimizacijo, danes pa mora biti to nujno povsem prilagojeno, saj drugače niti nima smisla, da se optimizacija spletnih strani nadaljuje v naslednjo fazo.
Včasih je bila optimizacija spletnih strani tako enostavna, da so se rezultati poznali praktično takoj
Kako velika razlika v vloženem delu je potrebna danes v primerjavi s preteklostjo, se vidi tudi v tem, da je optimizacija spletnih strani rezultate nekdaj prinesla že v roku nekaj dni po tem, ko se je optimizacija spletnih strani začela delati. Malo se je pripravilo spletno stran za optimiziranje, potem pa se je pridobilo nekaj zunanjih povezav, ki peljejo na stran in to je bilo že povsem dovolj za uvrstitev na 1. stran iskalnika pod izbrano ključno besedo. Danes pa se mora stran povsem prilagoditi skoraj da optimizaciji in jo za to pripraviti, ne smemo pozabiti niti ene malenkosti, nato pa tudi zunanje povezave ne smemo dodajati tako hitro, tako agresivno in predvsem ne tako kampanjsko.
Vse skupaj je treba bistveno bolj premisliti in prilagoditi in samo z dobrim planom bo optimizacija spletnih strani prinesla rezultate in seveda za nekje srednje težke besede nekje v slabem letu dni, medtem ko za težke v roku enega leta ali pa celo še več. Marsikomu se to zdi povsem preveč dolga doba, vendar pa se zavedajte, da četudi najdete podjetje, ki vam zagotavlja rezultate v krajšem času, se mu raje odrecite.