Kako je lahko evidenca delovnih ur urejena?
Na tem področju je tudi država naredila korak naprej s spremembo zakona, saj zakon po novem narekuje, da mora biti evidenca delovnih ur elektronsko urejena. Nikakor več ni sprejemljivo, da so ure vpisane na nek list papirja, ki se lahko izgubi, prav tako pa evidenca delovnih ur ne sme biti urejena na kak drugačen način, pa četudi je elektronski, ki dopušča popravljanje podatkov za nazaj. Tako je lahko evidenca delovnih ur urejena samo na način, da nek napreden način, kot ga ponuja tudi podjetje Špica. V nadaljevanju smo našli v njihovi ponudbi dve opciji, kako lahko uredite, da je evidenca delovnih ur pravilno urejena.
Evidenca delovnih ur s fizičnim registratorjem
Je prvi od načinov, ki ga ponujajo pri omenjenem podjetju, pomeni pa namestite fizičnega registratorja delovnega časa ob vstopu v podjetje. Največ podjetij ga namesti pred vstopom v prostor, kjer so pisarne, lahko pa ga namestite tudi pred vsako pisarno, saj na ta način lahko tudi spremljate vstope in izstope ljudi iz pisarne. Registrator deluje zanesljivo, in sicer tudi takrat, ko ni elektrike in tudi takrat, ko ni spletne povezave.
Evidenca delovnih ur z mobilnikom
To je drugi način evidence delovnih ur, ki je še posebej priporočen za ljudi, ki delo opravljajo od doma ali pa na terenu. Na ta način omogočimo zaposlenim, da se jim ni treba registrirat na delovnem mestu v pisarni, temveč se lahko tudi od tam, kjer so, kar je za določeno delo zelo priročno. Seveda pa je pravilno, da se taka evidenca delovnih ur omogoča samo tistemu krogu ljudi, ki ga potrebujejo ali pa katerim zaupate, da bodo delo od doma tudi opravljali, ne da se bodo le registrirali. Z aplikacijo je to čisto enostavno, samo dodeliti morate pravice za vsakega posameznika posebej.
Evidenca delovnih ur se torej lahko čisto enostavno vodi, samo aplikacijo potrebujete pravo in pravice morate pravilno dodeliti.