Kako se AdWords oglaševanje najbolj pošteno obračuna?
V kolikor se zanimate za AdWords oglaševanje, potem ste verjetno povpraševanje poslali nekaj podjetjem in od njih zbrali ponudbe, če seveda z nekim podjetjem ne sodelujete že pri drugih projektih za oglaševanje na spletu, saj je v tem primeru smiselno, da vse oglaševalske kampanje vodi eno podjetje, da so lahko res optimalno usklajene. A verjetno ste med različnimi podjetji dobili tudi precej različne cenovne ponudbe za AdWords oglaševanje. Če ste na primer pri podjetju Dominatus dobili ponudbo za AdWords oglaševanje, ki je vezano na dejansko porabo sredstev na računu, pa ste v kakšnem drugem podjetju dobili ceno, ki je fiksna, ceno pa so vam postavili glede na vaša pričakovanja. Ste pa verjetno dobili tudi kakšne drugačne ponudbe, a poglejmo razliko med naštetima načinoma, ki sta najpogostejša in najbolj različna.
Cena za AdWords oglaševanje po porabi
Če najprej pogledamo ta način, ki ga boste za obračunavanje dobili v Dominatusu, potem hitro vidimo, da vas bo cena za vzdrževanje kampanje za AdWords oglaševanje stala v nekem deležu (praviloma je to 30 %, v primeru velike porabe vam v omenjenem podjetju ta delež jasno znižajo na razumno vrednost) od dejanske porabe, torej od tega, koliko so dejansko ljudje klikali na vaše oglase. V kolikor v kakšnem mesecu ne boste oglaševali ali pa bistveno znižali budget, vas bo cena za vzdrževanje kampanje za AdWords oglaševanje lahko stalo nič ali pa le nekaj evrov, seveda pa velja tudi obratno, a tako je upravljavec kampanje dejansko plačan na rezultat, ne na pavšal.
Kaj pa fiksna pavšalna cena za AdWords oglaševanje?
Če se vam je prejšnji odstavek zdel smiseln, potem vas fiksna cena verjetno kaj dosti ne zanima, saj je dejansko manj pošten način do kupca. Samo zamislite si, da imate sezonsko oglaševanje, vi pa kljub temu, da takrat, ko sezone ni, praktično nič ne prodate, stroške pa imate še vedno. Verjemite pa, da bo pavšalni znesek prilagojen, v kolikor boste imeli bistveno višjo porabo kot kak drug naročnik, dejansko gredo vedno na najvišjo možno raven, hkrati pa je pri takem načinu zelo vprašljivo, kako se bodo izvajalci trudili, da bo AdWords oglaševanje dobro postavljen, če vsak mesec račun izstavijo.