ads
Mobilna telefonija Nekategorizirano Šport in prosti čas

Z Ads oglasi enostavno prehitite konkurenco

Za dobro pozicioniranje internetne strani na spletnih iskalnikih je potrebno vložiti veliko truda, časa in denarja v njeno optimizacijo. Še posebej v bolj konkurenčnih panogah je praktično nemogoče doseči in nato na daljše časovno obdobje ohranjati dobro pozicijo. Odlična alternativna rešitev so Ads oglasi, ki vam bodo pomagali zaobiti konkurenco in vašo spletno stran takoj postavili na vidno mesto. Strokovnjaki vam bodo znali povedati, da je vložek v kompanijo z Ads oglasi pogosto cenejši, kot dolgotrajno vlaganje v optimizacijo spletne strani. Na internetni strani https://google-oglasevanje.com/google-oglasevanje si lahko preberete več informacij o tem kako kar najbolje izkoristiti prednosti, ki vam jih ponujajo tovrstni oglasi.

oglaševanje

Kje vse se pojavljajo Ads oglasi?

Vsakič, ko uporabljate spletni iskalnik, se vam bodo prikazali tudi Ads oglasi povezani s ključni besedami, ki ste jih vnesli. To pomeni, da se potencialnim strankam prikazujejo relevantni oglasi o točno določenem izdelku ali storitvi, ki ga v tistem trenutku iščejo. Gre za najpogostejši način oglaševanja na tovrstnih platformah, ki pa še zdaleč ni edini. Ads oglasi so še bolj učinkoviti, kadar jih oglaševalci uporabijo znotraj Googlovega prikaznega omrežja (Display).  V tem primeru gre za zakup oglasnega prostora oziroma pasic, ki se prikazujejo uporabnikom. Gre za vizualno bolj agresivne oglase, ki zagotovo ne bodo ostali neopaženi.

Poslužite se ponovnega trženja

Ena izmed bolj učinkovitih metod oglaševanja, ki se je lahko poslujemo z Ads oglasi je remarketing oziroma ponovno trženje. Gre za zelo preprosto vendar izjemno učinkovito idejo, ki omogoča prikazovanje reklam le tistim uporabnikom za katere domnevate, da so bolj dovzetni za nakup vašega izdelka ali storitve. Ker tehnologija ve, kateri uporabniki interneta so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran, jim Ads oglasi lahko prikažejo zelo specifično sporočilo, ki jih bo spomnilo na vašo blagovno znamko. Še več, spomnilo jih bo lahko na točno določene izdelke, ki so si jih na vaši spletni strani ogledovali.

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja