Pages Menu
Categories Menu

Posted by on Feb 7, 2018 in Nekategorizirano

Za Facebook oglaševanje se obrnite na strokovnjake

dominatusUporaba Facebooka je zelo razširjena, zato marsikateri uporabnik meni, da zna uporabljati vse funkcije, ki jih to socialno omrežje ponuja, a kljub temu, da je praktično ves čas na temu socialnemu omrežju ter da ves čas nekaj objavlja in uporablja različne možnosti, je Facebook oglaševanje nekaj povsem drugega, kot zgolj uporaba. Najboljši nasveti za Facebook oglaševanje, ki jih je mogoče dobiti, se dobijo pri osebi, ki Facebook oglaševanje uporablja že dolgo in ki ima tudi vidne rezultate na temu področju, teh oseb pa ni prav veliko, vsaj ne tistih, ki dejansko lahko dokažejo svojo uspešnost.

 

Najboljši nasveti za Facebook oglaševanje se dobijo zgolj in izključno pri osebah, ki imajo veliko izkušenj na temu področju

Glavni nasvet, ki ga morate upoštevati za učinkovito Facebook oglaševanje, je, da morate še pred začetkom oglaševalske kampanje zelo dobro raziskati trg, in sicer predvsem:

  • kdo so vaše ciljne stranke (ni nujno, da to sploh veste, predno se lotite raziskave – mnogokrat se namreč zgodi, da natančna analiza trga pokaže, da so vaša ciljna publika ženske med 30. in 40. letom, pa čeprav ste prej bili prepričani, da so vaša ciljna publika moški med 20. in 30. letom);
  • ali Facebook oglaševanje začeti z več artikli na enkrat ali le z enim in postopoma dodajati še ostale;
  • zelo dobro je potrebno preučiti kaj počne konkurenca, od tega je namreč odvisno kako se boste oglaševalske kampanje lotili vi, če želite biti bolj uspešni od konkurence oz. če ne želite, da bo oglaševalska kampanja naravnana v korist vaše konkurence;

Šele, ko je trg res dobro raziskan oz. analiziran se lahko Facebook oglaševanje začne. Dokaj kmalu po začetku kampanje pa ne smete pozabiti na remarketing – ponovno Facebook oglaševanje, saj je tudi stare stranke potrebno obveščati, da ste še vedno na trgu in da se lahko ponovno obrnejo na vas, ne pa da odidejo ob prvi naslednji priliki h konkurenci.

Post a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja