Zakaj se mora urediti izjava o varnosti z oceno tveganja?
Varnost je ena najpomembnejših stvari na svetu, pa naj si gre za katerokoli področje, namreč nesreča nikoli ne počiva. Prav nič drugače ni niti na delovnih mestih. Izjava o varnosti z oceno tveganja pa ureja točno to, torej varnost na delovnem mestu. Če je za varnost na delovnem mestu poskrbljeno tako kot mora biti, bodo tudi zaposleni z večjim veseljem prihajali na delo in bili bolj produktivni, kar posledično pomeni, da bodo več prispevali k prihodkom podjetja. Zato se delodajalcu zelo splača poskrbeti, da se izdela ustrezna izjava o varnosti z oceno tveganja za vsako posamezno delovno mesto v podjetju. Za povrh vsega pa to sploh ni drago, saj za prvo delovno mesto za katerega bi se izdelala izjava o varnosti z oceno tveganja to stane le 120,00 €, nato pa za vsako nadaljnje manj. Če pa se zgodi poškodba delavca na delovnem mestu, bo to podjetje stalo mnogo več.
Inšpekcijski nadzor in kazni
Če se izjava o varnosti z oceno tveganja ne izdela za vsako posamezno mesto, in sicer točno tako kot je to predvidel Zakon in če vas obišče inšpektor in ob inšpekcijskem nadzoru ugotovi, da izjave niso izdelane v skladu z Zakonom, vam lahko izreče kazen. Za podjetja se takšna kazen giblje od 2.000,00 do 40.000,00 EUR, za samostojne podjetnike pa od 500,00 do 10.000,00 EUR. Torej, boste raje plačali 120,00 EUR ali 40.000,00 EUR?
Zakaj torej urediti vse potrebno?
V prvi vrsti je izjava o varnosti z oceno tveganja potrebna zato, da bo kar najbolje poskrbljeno za varnost na vseh delovnih mestih v vašem podjetju, na drugem mestu je večji prihodek podjetja zaradi večjega zadovoljstva in produktivnosti zaposlenih in ne nazadnje, si morda želite plačati visoko kazen? Torej, še danes pokličite strokovnjaka za to področje in uredite izjave o varnosti z oceno tveganja na vseh delovnih mestih.